אמנת שירות (SLA= Service Level Agreement) מיועדת להסדיר את השירות הניתן על ידי בית העסק ללקוח. באמצעות חוזה השירות בית העסק מתחייב בפני הלקוחות מהי מסגרת האחריות או השירות שיסופק בצורה ברורה. חוזה השירות מאפשר לבית העסק להגדיר את השירות שיסופק ללקוח גם כלפי עובדי הארגון (נותני השירות) וגם כלפי הלקוח. ככל שהגדרת השירות המוצע תהייה ברורה יותר כך ייחסכו עוגמת נפש של הלקוח או חריגות / טעויות בתמחור.
על מנת לעמוד ביעדים העסקיים ולספק שירות יעיל ומקצועי ללקוח וייזנט פיתחה תוכנה ייחודית מהאפשרת לך לנהל בקלות וביעילות את חוזי השירות, לבצע מעקב מסודר אחר השירות שסופק לכל לקוח, להפיק דוחות לכל לקוח על שעות התמיכה/השירות שסופקו בפועל ולקבל תמונה ברורה ומהימנה של חריגות (במידה והיו).